horeri

Jag skulle vilja sova ett år, eller flera. Undra hur livet skulle se ut när man vaknade upp.
Man är själv kvar på samma ställe som innan, men allt runt omkring har förändrats.
Skulle vilja ha massa pengar. Hävdar inte att livet blir bättre för att man har pengar, but it's just another worry out of this world then. Stabilt. Vi människor är så jävla bra på att tänka kortsiktigt, vad som känns bra för stunden.  Inte på det som kommer hålla långsiktigt. Orkar inte.

Det man ger får man tillbaka tusen gånger åter och jag får ingenting tusen gånger åter.

Bög, har kommit in i en dålig period nu känner jag.
Jag tar aldrig tag i saker. Och jag vet att gör jag det aldrig kommer jag alltid vara kvar här, sitta fast.
Men det är så jävla mycket, och det kommer förgöra mig. Kassavalv efter kassavalv av komprimerade jävla fittkänslor. Inlåsta. Det enda att luta sig mot är att det förhoppningsvis gör mig starkare i slutändan.

I just don't know where and how to begin.
När kommer det hända? Det behövs en katalysator.

Min slutsats blir alltid: fuck it, skitsamma. Det spelar ändå ingen roll, för det går inte.
Nu ska jag sova istället, inte för att jag är särskilt trött.

fix this whore

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0