Lady Gaga HBO special


SÖTE!

Jag har precis kollat klart på Lady Gaga's HBO special - Monster Ball konserten från Madison Square Garden i New York City. Det var så awesome. Kvinnan alltså.
Jag har ju varit på The Monster Ball när hon var i Stockholm så det var sjukt kul att se hela konserten igen :D. Men nu var det förstås extra speciellt och lite annorlunda i och med att det filmades för HBO och att det är Lady Gagas hemstad. Det var mycket rörande. Den här inspirerande kvinnan, jag kan inte säga ett ont ord om henne. Grät möjligtvis en skvätt när jag såg konserten, men det låtsas vi inte om. Fick en del rysningar.
Gaga's mellansnack var amazing. Jag ser verkligen upp till henne av en rad olika anledningar. Folk kan vara så fördomsfulla och undra varför jag lyssnar på henne, det enda de ser är knasiga outfits, peruker och "skitmusik". Jag ser så mycket mer än det. Hon är så mycket mer än det. På något sätt känns det som att man kanske måste förklara sig, och "ge svar på tal" ibland till dessa människor. Och det känns så jävla dumt.
Om jag gillar något, låt mig göra det.
Upptäckte förresten att konserten visas på tv imorgon, så om ni vill se går den på SVT2 kl 22.40!

Quotes:
"Just in case any of you were wondering if I ever lipsync during my shows, the answer is no. I never lipsync, I never have lipsynced and I never will. And as long as you're paying money to buy a ticket to see my show I'm not gonna waste your god damn time watching some bitch lipsync her way to an HBO special."

"The only thing better than a unicorn is a gay unicorn"

- Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0