Check yourself before you judge others.

Ibland blir jag bara så jävla förbannad och irriterad på hur människor beter sig.
Inga namn nämnda. Men jag vill ge dem en fet jävla kopp med självrannsakan och självinsikt.
Man kan inte argumentera med folk som tror och tom "vet" att de har rätt. Det blir liksom en låsning.
Det går inte. Vad man än säger så tar de inte in det, de kan inte ens i sina vildaste fantasier föreställa sig var man kommer ifrån, förstå den andra partens åsikter. Ignoranta fanskap.

Jag försöker alltid själv att förstå människor, hur de tänker, varför de agerar som de gör. Och jag kan sätta mig in i andra människors skor och förstå deras tankesätt. Men vissa människor försöker inte ens göra det, de är bara ovilliga redan från början.

Och sedan människor som klagar på andra, när de inte är ett dugg bättre själva.
CHECK YOURSELF BEFORE YOU JUDGE OTHERS!

ÖHHHHHH, SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ TRÅNGSYNTA IDIOTER.
Som inte kan ta kritik, även när man ger dom den snällt.

ÅH.

Sådärja, blev lite att få ur sig. Haha.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0