I love little girls, they make me feel so good.


Äeh. Fyfan dig Mattias! You've got a point though... men måste du förstöra allt :(.

Jag älskar tankar i tiden, förresten. Det är så vackert.
På tal om något annat: Den här veckan har alla serier dragit igång känns det som. Så mycket att titta på!
Grey's och DHW, mina favoritserier, The Event aswell. Så småningom drar väl True Bloods tredje säsong igång på tv också, fast den har jag redan glott på vid datorn, men kul att se igen för att det är en av mina absoluta favoritserier! Blir lite ledsen över att Cougar Town och The Middle går samma tid som BB, that sucks balls.
Får ta och kolla på repriser hit och dit. Nya serien Hellcats, såg av en slump det första avsnittet och det verkade spännande! Off the map, det kan också vara nåt för oss Grey's Anatomy nördar.
Utöver det följer jag Glee(har dock inte sett serien från början), försöker följa Greek men missar det ofta, detsamma med OTH. Sen följer jag Skavlan, På Spåret (som är slut för säsongen), Antikrunda osv. 
Fööör mycket att glo på, för lite tid. Åh, jag är en tv-nörd utan dess like.
Serierna har ju så otroligt bra manusförfattare, helt stört. Mycket är deras förtjänst, att det blir så bra.

Anyways, that's all I had to say. Cheers!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0