Life in a Day

On July 24, 2010, thousands of people around the world uploaded videos of their lives to YouTube to take part in “Life in a Day”, a historic cinematic experiment to create a documentary film about a single day on earth.

Åh, blir fascinerad och rörd av den här trailern och vad filmen handlar om. Jag tycker verkligen att livet och vår planet är så otroligt fantastiskt och bortom mitt förstånd att jag ibland blir totalt stum. Allt med det, från små till stora saker. Dyker in i filosofiska tankar, haha. Den här filmen måste jag se! Att den är filmad av youtube-användare gör ju inte saken sämre. Vilken kickass idé alltså! Älskar killen som i slutet säger "Best day ever" och skrattar. Haha, härlig! 


nu borde jag sova

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0