This weekend!

Den här helgen, åh hjälp.. where to begin!?

Känns konstigt att vara hemma efter att ha varit barnvakt en hel helg åt brorsonen med syrran.
Det har hänt så mycket att min hjärna drabbats av temporär härdsmälta, haha. Så mycket att ta in!
Vi var på Parken Zoo med den här 3-åringen som ville springa runt och efter en eller två timmars nattsömn var jag och syrran inte på topp att jaga runt barn. Men Mico hjälpte oss mycket med honom, sicken ängel!
Jag har aldrig varit barnvakt åt honom så länge förut, så det slet en del på mig. Men han var så snäll och ovanligt tyst, somnade nästan direkt när vi la honom. Barn är otroligt mycket jobb, fick jag lära mig. Haha!

Nog om det, den stora händelsen var ju att några av våra kusiner ifrån Dalarna kom på besök.
Har aldrig träffat dom i hela mitt liv, så det var speciellt. Kul att se dom på riktigt, de var lika varandra :D! Vi gick på Parken Zoo tillsammans, de hade med sina barn också. Trevliga var de alla, även om vi inte fick väldigt mycket tid över för att snacka &så, dessvärre. Men förhoppningsvis kan vi träffas snart igen :).

Jag såg massamassa djur. Jag är som ett litet barn själv ju. SÖTA DJUR! Fina djur!
*klappa* Men jag är ju rädd, rädd för min egen skugga till och med. Rädd för djuren.
Såg krokodiler, läskigt! Roligast var det nog för barnen i alla fall.
Har egentligen delade meningar om att gå på zoo, tycker det är exploatering av djuren. Jag tycker synd om djuren och blir ledsen. Jag vill att de ska få vara i det fria..

Ville helst av allt se lejonen men de var inte ute. Det gjorde mig ledsen!
Isabella och Eve var också där med sin lillasyster Tyra, hängde med dom lite :).

Jaojaojao. Har känts weird med en helg utan alkohol och jag har extrem träningsvärk i armarna av att ha dragit runt på Jack i vagnen. Sheisse, alla mammor måste få världens biffigaste armar av att dra runt på vagnar och bära runt på bebisar hela tiden?

Lite bilder: :))))))) tog typ inga med min mobilkamera, mest med Micos.

Lille Jacksteri :)

Mico och Jack ska klapa hest

Jag och Tindrus klapar hest

Fina familj

SURIKAT :D

Blev lite knasigt där ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0