döhelg

Min helg har varit tråkig och ensam, har mest suttit inne framför datorn och glott på tv. Shame.
Är trött hela tiden, men vaknar alltid upp tidigt utan att känna mig utvilad. Utmattad med ögonryckningar.
yeyeyeye.. the usual luck

ska på jakt efter mat där nere, vi har ingen!! nothing is good enough for me
skogaholmslimpa med ost på? smakar ingenting
havregrynsgröt? har överdoserat på det så det är jag trött på
Rån? det blir man inte mätt på
yoghurt med rågkuddar? njaa, inte sugen

jag behöver nåt att stoppa i munnen, foooooooooort!
kom inte med oanständiga förslag, era illbattingar. Tuggatuggatugga.

kanske göra en varm macka? jag orkar inte med ett mellanmål, jag vill ha något matigt.
hatar mat, hatar att äta något bara för att äta. Så tråkigt.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0