Bara en vanlig dag.

Steg upp halv ett av att pappa ropade på mig. Jag hade visst försovit mig lite.
Var på Ingeus. Promenerade hem i ösregn, sista biten tog jag av mig min luva och lät det falla fritt mot mitt ansikte. Det kanske låter töntigt, men det var ganska härligt. Mina fötter var dyngsura och jag började tänka på när vi var små. Vi bodde i Skiftinge och jag har ett speciellt minne av att vi satte på oss våra badkläder, sprang ut och hoppade i varenda vattenpöl i ösregnet. Det har jag alltid velat göra sedan dess.
Sen har jag varit hemma, ätit mat. Jag och Mimmi gick och köpte honung åt pappa.
Inte mycket mer har hänt. Bara en vanlig dag..

nu ska eran favoritbitch ta och läsa sina favoritbloggar innan det blir sängen
är så trött att jag dör

vilken kraftigt markerad käke jag har ändå.. ellerhur!?


Kommentarer
Postat av: Jummie

Jag älskar att få blött hår i regnet! Någon sjuk grej som jag alltid haft för mig, men det känns najs liksom.



Och err.. snygg käke! hihi :D

2011-07-27 @ 05:38:29
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0