Stomach fucker

Idag fick jag mina provsvar från sjukhuset och jag har varken laktos- eller glutenallergi.
Blev ganska förbannad, för hela den här grejen gör mig det.
Min mage har aldrig samarbetat med mig. Och jag är så otroligt trött på det.
Besvär, besvär, besvär.
Vad ska jag äta? jag verkar inte kunna äta någonting över huvud taget utan att magen säger ifrån.
Inte nog med att min mage är en ful degklump som jag till utseendet hatar så måste den give me hell också.
Och låt mig berätta att det här inte är något nytt, utan det här har pågått sedan jag var 10 år ungefär.
Jag har bara inte nämnt det här maybe.
Fick ett tips om vad det kan vara, nämligen irritabel tarm, det vill säga; tjocktarmsbesvär. 
Tydligen väldigt vanligt, många som lider av och inte vet om, och det visar sig inte genom blodprov.
Hört talas om det förut also, precis vad jag tror jag har.
Man får göra koloskopi och gastroskopi för att få det bekräftat. And hell to the no att jag skulle göra det.
Ain't nothin' going in there! hahaha

Neeeenen. Om jag skulle försöka lägga om min kost och se vad jag kan äta.
Det blir ett jävla projekt. Vi får se vad det blir av det.

Nu måste jag hopp i säng och tjäna peng, som den true whore jag är!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0