Skönt att jag slipper bli 25

För ögonen svider och hjärtat det bränns.

Blahablahablaha. Skitpissråtthelvete!

Aldrig blir något som jag vill, jag måste vara drabbad av en livslång otur.
Folk som inte vill något annat än utnyttja en, snylta. Jag hatar sånt. De vill ha en tjänst och vänder därför sig till en person de aldrig annars skulle prata med.

Och vi har inte ett jävla skit att äta hemma. Pappa blev hysterisk för att jag tog två jävla skivor vitt bröd, varav en kant. Jag äter inte vitt bröd och för den delen inte kanten heller, om jag har det alternativet. Fanns dock inget annat att äta. Och han blev arg för att han skulle äta det till frukost imorgon, fanns tur nog två skivor kvar till honom. Hatar hans äckliga jävla snålhet.
Skulle få låna pengar, tänkte köpa nåt att äta, men jag skrek så jag fick inget.
Tänkte öppna en cider här hemma, men det fick jag inte heller. Han tror att vi är alkisar, jag och min syster. Bara för att han själv är det. Varje gång vi festar får vi nedlåtande kommentarer och så får vi höra om vilka "alkisar" vi är. Ja, då är väl resten av alla Sveriges ungdomar det också antar jag!?
Är så jävla trött på honom och hans idiotfasoner. Är så himla trött över huvud taget, sovit för lite.

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite..... aöh.

Äh.. fuck it, let's get drunk! Det kan bara bli bättre!!

Kommentarer
Postat av: El Mariachi

Du har helt rätt, han beter sig verkligen idiotiskt!

Sjukt att han inte handlar hem tillräckligt med mat och att han kallar er för alkisar bara för att ni är ute och partar vilket alla gör i er ålder!

Hoppas du hittar nåt nice jobb snart så att du kan flytta till egen lya och göra vad du vill :)

2011-01-13 @ 20:16:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0