mitt trista liv

Hej jag heter Milla och jag är ordförande för Tristhets-klubben.
Klubben för alla oss som har världens tristaste liv. Där inget händer, och vi inte kommer någon vart.
Vill du gå med? You're welcome!
Seriously people, visste ni hur en dag i mitt liv ser ut skulle ni skära er i armarna av deppighet.
Alternativt dränka er i badkaret. Nej, nu ska jag inte vara sån.
Nej, jag vet inte. Kanske är det inte så, men jag har så jävla trist. Försöker fylla mina dagar med något.
Ibland blir jag så himla glad när jag har någonting att göra, eller någon att träffa, och om det inte händer blir jag jätteledsen. På helgerna brukar det hända mer, men jag vill inte festa på ett tag och då händer det mindre.
Jag vet inte varför jag skriver det här, försöker ju dölja hur jävla tråkigt jag har. Hahaha. GÅR BRA!?
Undrar ni vad jag gör om dagarna så vet ni nu: ingenting.

Idag har jag inte fyllt min dag med särskilt mycket, men jag har i alla fall tränat lite.
Klarade inte så länge eftersom att jag inte ätit mycket innan, hungern trängde på. Men i 45 minuter höll jag ut. Jag är förvånad över hur lätt det är att bygga muskler, om man bara tar sin tid. Det är rätt fantastiskt egentligen.
Jag har en tes om att jag har mer manligt hormon än kvinnligt i kroppen. Kanske därför det är så lätt att bygga muskler? Otherwise I guess I'm just superwoman!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0