trötthora

Trött som en jude, ont i hövve, ont i HALSEN, och i kroppen.
Inte så jävla kul alltså. Har legat och kollat på tv, Glee. Älskareeee.
Måste diska värsta feta disken och ska sen kolla på mer tv, det är det enda jag orkar göra ikväll.

Borde inte ha tränat igår eftersom att jag hade ont i halsen och huvudet på morgonen när jag vaknade, fast det gick över. Jag trodde läget var okej, men sen slog det till igen på natten. Inte bra att träna när kroppen inte är kry. Då mår man ännu sämre sen. Jaja, då vet det jag till nästa gång. 

Kände att jag behövde en liten promenad idag, så jag gick en. Jag försöker att lära mig att gå sakta.
Det har jag svårt för, hahaha.

Jag måste säga att jag hatar matlagningsprogram, och inredningsprogram, och allt annat som faller under kategorin som "Göra om folks hem"-program. Fyfan för det! Och CSI, det räcker nu VA. Alla kriminalserier... den enda jag gillar är Criminal Minds. Överproducerad jävla dynga. Haha. Jag tittar på tv ofta, ja, och då möter jag dessa program. Jag vill bara skrika "DET RÄCKER NU! OKEJ?". Men det gör jag såklart inte. Ingen skulle ju höra det.

Jag kände bara för att säga det.

Känner också för att säga att min totala oförmåga att göra två(eller fler) saker samtidigt är skrämmande.
Något som kvinnor ska vara bra på, inte sant? Men det styrker min tes om att jag är man ännu mer.
Jag lagade korvstroganoff och ris. Det blev kaos. Kaos i mitt huvud.
Kan inte koka ris och göra stroganoffen samtidigt. Tar fram bestick, tallrikar, det ena och det andra, saker jag tror att jag behöver men redan har framme. Fast resultatet blev ju helt okej, men hur köket såg ut när jag var klar var klar - you can't imagine!
Det är lika svårt som att läsa tidningen och föra en konversation med någon, och att titta på tv och föra en konversation. GÅR. INTE!

Nå, diska var det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos! :D hoppas att du fortsätter läsa den :D <3 jobbigt med disk! ^^

2011-02-24 @ 09:01:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0