let me be your dirty fucking whore

Den här helgen har varit rolig!

Igår var jag på familjemiddag, ja så kan man kanske kalla det, hos min äldsta bror.
Nästan alla mina syskon plus Wilma, Tindra, Emil och Jack befann sig där.
Det var trevligt att träffa alla! Händer inte ofta. 
Efter det träffade jag Isabella och Evelina. Vi kollade på Melodifestivalen and such.
NICKE BORG SÄGER JAG BARA! Han var jävligt bra! Jag skrek när han gick vidare till Globen.
Gillade låten, men han kunde haft ett par snyggare byxor på sig. I'm just sayin'!

Jaaa.. sen vad? Vi glodde typ på tv och åt godis hela kvällen/natten.
Kollade lite på Extreme Movie. Har sett den en gång redan. Cp fucking film.
Andy Milonakis-killen blir kär i en lösfitta och går på dejt med den, etc. Hahaha. BISARRASTE!
Det är bara en av en lång lista sjuka grejer filmen innehåller. Men det är kul!
Sen kom bästa låten i eftertexterna. Den bästa låten vi nånsin har hört.
LET ME BE YOUR DIRTY FUCKING WHORE! hhhhhhhahaha. Finns inga ord för den.
ÅH! Ska spelas på allas våra bröllop.

Jag och Pello köpte chips på Statoil vid klockan fyra och mötte Sasha där, sen gick vi hem till Pello igen och glodde på den första Ace Ventura filmen. Så jävla rolig hahaha, han är en riktig Säpo Agent!
Truly.

Sov inte så mycket, somnade vid halv sju på morgonen? Jag och Isabella snackade om sveriges geografi och dialekter och jag vet inte vad, tills vi stupade eller så.

Så rooooolig kväll! Pratade massor om hur vi ska äga sommareeeeeeen, VI SKA ÄGA ALLA!
Hahaha.

Det gör vi i och för sig redan, but still. Puss.

Imorgon ska jag på möte med en arbetspsykolog. Jag finner det rätt komiskt, jag ska på möte med en arbetspsykolog trots att jag aldrig har haft ett arbete. Hahaha.
Nämen, det handlar faktiskt om en del andra saker. Klockan 10.30 i alla fall.
Ser inte fram emot.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jepp, babes, ni äger! Och det jävligt mkt!! :)



Puss och kram!



2011-02-28 @ 12:48:38
Postat av: MILLA

Och du med såklart :D!



puss och kram på dig

2011-02-28 @ 15:00:59
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0