ordinary day

Den här dagen har mest bestått av att tvätta kläder, gå till affären och sedan laga middag åt mig själv.
Tråkigt kanske, men välbehövligt. Och man behöver tråkigheter för att väga upp det roliga i livet vet ni.
Nu sitter jag här och dricker kaffe, är så jäävla trött att det inte finns ord för det.
Svettas! Har på mig världens mysigaste tjocktröja, det och mitt varma kaffe går kanske inte ihop så bra.
Bäst jag tar av mig den. Förresten har jag världens träningsvärk i benen också.
Jag hatar träningsvärk, man känner sig så seg i hela kroppen. Jag stretchade inte särskilt mycket igår.

Väntar på att klockan ska bli nio, för då börjar Den Hemlige Miljonären. Tisdagar är bästa tv-dagarna, haha.
Jag älskar tv, jag gör det verkligen! På samma sätt som jag älskar skvaller- och kvällstidningar.
Jag känner nån slags romantik i det hela. Alex Schulman skrev något om det förut, att han är kvällstidningsromantiker. Jag är exakt likadan. Men jag tar det med en nypa salt samtidigt.
Det finns liksom en stor hatkärlek! Innerst inne förstår jag ju att det mesta är smörja.
Men det är kul?

Man behöver något kul för att väga upp det tråkiga i livet, vet ni.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0