Milli tycker och tänker, återigen.

Melodifestivalen igår.. jag undrar. Varför sjunger Eric Saade om att bli populär?
Visst är han snygg och allt det där, men vad betyder hans låt egentligen? Hahah.
Jag undrar!
"I will be popular, I will be popular". Är du inte redan det? Jag undrar varför de flesta låttexter i Melodifestivalen ser ut att vara skrivna av lågstadiebarn!? Skämmes!
Och att artisterna accepterar detta, det ger ju inte ett intryck av intelligens i alla fall.
Jag diggade Sara Lumholdt, The Playtones (de svängde) och Eric Saade dårå.
Ja. Sedan hatade jag Sara Varga. Åh, jag blev djupt upprörd över att hon gick till andra chansen!
Varför bar Lina Sundblad tandställning, hon som brukar vara så himla söt? Dessutom: vilken skitlåt.
Och vem kan ta en grupp som heter "Shirley's Angels" på allvar? Inte jag! Hahaha.
Förhören tycker jag är skoj. Det var ganska komiskt att Dead By April lirade med Lena PH, hahah. 

Nu har vi avhandlat det, då tar vi Big Brother.
Jag måste säga att jag skäms å deltagarnas vägnar. Jag skäms över de knackiga samtalen innan de får gå in i huset, jag skäms över killen som säger "I'm a sex addict", jag skäms över de som pekar finger i de förinspelade klippen, jag skäms över nästan allt, mest skäms jag över hur de ser på sig själva, och vad de presterar i samtalen med Gry. Man lider av att se det. De var ju säkert jävligt nervösa, men hur som helst.
It's like watching a train wreck.
Det var en väldig blandning människor de hade valt in, det tycker jag var lite kul, men jag undrar vad den där estradpoeten har där att göra egentligen? Kändes väldigt konstigt, hahaha. Och så hatar jag folk som har tuggummi i mun när de blir intervjuade, vilket hon hade.
Lär ju bli kul att se, jag kommer säkert att följa Big Brother. För jag älskar skräp-tv!

Efter Big Brother glodde jag och syrran på The Walking Dead. Gött att det kommer i svensk tv nu!
Lär följas.

Och med det säger jag: GOD NATT!?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Saade kändes som en billig kopia av Danny...men vad vet jag min arma, gamla sate.. ;)

2011-02-21 @ 12:27:01
Postat av: Milla

Klart du vet ;)!

2011-02-21 @ 17:04:18
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0