lauantai

Huvudvärk och trötthet. Uh.
Vaknade vid två för att hinna dra en prommis, en visit till mitt andra hem, aka Hemköp, och sedan tillbaka till mitt verkliga hem och laga tacos. Åt därmed en taco till frukost, det är det jag ätit idag. 
Ska äta en till när jag blir hungrig, haha. Intressant va!

Dricker lite kaffe nu och lyssnar på underbara Säkert! Så vackra texter.
Tänkte att jag skulle gå till Isabella och glo på Melodiferren men jag orkar verkligen inte.
Jag vill dra dit, så mycket roligare med sällskap. Men åååååh, jag orkar verkligen inte.
Det är långt att gå, varför kan hon inte bo granne med mig? haha. Flytta hit va!
Eller varför kan inte någon med körkort köra mig till henne? Tack!
Förra helgens melodifestival var ganska mycket ett skämt, Dilba, Jenny Silver, dom där killarna man inte minns namnet på och inte är värda att minnas namnet på heller. En av dem sjöng "social butterfly".
Man ba WTF?. Social butterfly? kunde du inte komma på en bättre låttitel eller en bättre refräng över huvud taget?
Pinsamt dåligt, hahahah. Vad betyder det? Social fjäril? Vad i helvetet är en social fjäril?
Mycket roligt. Väldigt djupt!
Sedan Swingfly, Christoffer Hiding (min lover under hans tid i Idol) sjöng i refrängen och därför fick den ganska tama låten pluspoäng från min sida. Men namnet, me and my drum. Jag och min trumma? Hahaha.
Vad i helvetet är det för jävla låtnamn? Roligt att de tog in en tjej som sjöng några rader i låten också, ganska nödvändigt? Jag har lust att ruska till de flesta av låtskrivarna och fråga vad de håller på med, vad är det för jävla skit?

Ja, jag älskar att tycka saker. Jag älskar att se på Melodifestivalen, det finns så mycket att tycka och tänka.
Jag får kolla på det i min ensamhet, och efter det börjar den nya serien Downtown Abbey.
Har hört att den ska vara bra, får se!

Känner mig inte så närvarande, det snurrar i min skalle.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0