Jag DÖR på mig själv! hahahaha

Har nog inte haft såhär roligt på länge. Jag har skrattat riktigt högt här i mitt rum!
Men åt vadå?
Jo, det ska jag berätta. Åt min gamla blogg! When was I ever this funny!?
Den är sinnessjukt patetisk till helheten, när jag höll på att emo:a mig och skriva saker jag aldrig någonsin skulle skriva idag. Blir mörkrädd förfan, hahaha. Jag har bloggat i nästan 5,5 år här på blogg.se, och innan det var det lunar som gällde (LOL). Hur som haver så har min gamla blogg några guldkorn, som jag vill dela med er:

Mitt inlägg "The story about cake".


THE STORY ABOUT CAKE.

Guten tag, cocksuckers.
Millie will tell yah the good old story about tha cake.

Det var en gång en tårta, det var den vackraste tårtan i stan.. (om man nu anser att tårtor faktiskt kan vara vackra)
Beströdd med.. ja.. vad fan man nu har på tårtor.. vafan, jag vet väl inte vad som finns på en tårta... 
Hallå, så mycket tårta äter väl inte jag!? Tror du jag är ett fetto eller?!
hur som helst.
Denna tårta stod i ett konditori, tävlandes med en annan tårta.
Denna andra tårta, var inte speciellt vacker heller.. 
Men ack så god den var, medans den vackra tårtan var rätt halvtaskig sådär..

Och klockan är halv två på natten, men du fattar SENSMORALEN I BERÄTTELSEN?

om du tror att jag menar att jag bara är sugen på tårta så är du helt fel ute..

eller kanske halvt inne.. eller nää, ingen jävla tårta nu inte

men 

SENSMORALEN ÄR: Insidan är viktigast!

Tårtan kan vara hur vacker som helst, på utsidan. Men vad har det för roll, om den smakar horunge!?
Ingen vill ha en vacker tårta som bara smakar fitta.
Man vill hellre ha en ful som smakar awesome!!

Jag menar, välj din tårta nogrannt, så slipper du byta ;)


And that, my friends, completes "THE STORY ABOUT CAKE"

Skriven av mig som 16-åring. Gillade nog det sista partiet om att "smaka horunge" bäst.
Hahaha. Vilken humor!

Här är ett utdrag ur ett inlägg jag skrev när jag var lika gammal, angående melodfestivalen.


VAD FAN ÄR DET HÄR FÖR NÅGE SKIT?

OKEJ VAD FAN ÄR DET HÄR FÖR NÅGON JÄVLA SKIT?
Jag talar nämligen om den usla tävlingen kallad "melodifestivalen"

THE ARK:
Några jävla patetiska paljettklädda bögar, för att tala sanningen, som strossar runt och tror att de äger scenen och säger att de vet att de kommer att vinna. HERREGUD. Sången hade inte ens någon jävla refräng om du frågar mig, inget jävla upplyftande moment. Från här och nu kallar jag dem för The Apes, de är ju inget annat än fånigt utklädda aphorungar!!!!!!!

Allt enligt mig handlar om en bra röst. (Det som inte The APES homo pojke Ola Salo har). Med all respekt, håll er förfan UTANFÖR melodifestivalen. (SVENSKA FOLKET KAN KNULLA MITT ARSLE.)


HUR BRA? Hahahaha. Aphorungar!
APHORUNGAR! Vilken jävla fantasi jag har.

JAG DÖR PÅ MIG SJÄLV

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0