enough already

Fått jävla nog.
Oförskämda människa!

Förstår liksom inte. Skrik inte åt mig när jag försöker hjälpa dig.
Det blir inte bättre om du skriker åt mig.

auuuuuuuuuuuuuuuuuuhgujdsjkdskjdsjkjsdnjksdjks

Så jävla irriterad. Står inte ut.

Jag skulle klara mig bra på egen hand. I ett eget bo.
Jag brukar dagdrömma om det. Det skulle vara skönt, lite ensamt.
Jag känner att jag skulle klara av att bo själv, och att ingen länge ska vara "the boss of me".
Jag är 20 hela år för i helvetet. Jag ska få bestämma själv, när jag kommer och går.
Inte behandlas som ett litet jävla barn, vilket jag behandlats som hela livet.
"Får jag verkligen göra det? Jag måste fråga pappa!"
"Får jag ta ett ägg, får jag ta lite hounung, får jag får jag duscha, får jag laga mat, får jag gå på toa?"
Ni hör ju själva, är det normalt för en 20-åring? Jag vet inte.

Det är inte konstigt att jag är som jag är, but enoguh is FUCKING ENOUGH!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0