eftermiddagsost

Har ju fixat en sån här live traffic feed här på bloggen. Erica hade det, kände mig tvungen att härma.
Intressant att se var alla som läser kommer ifrån. Framför allt tycker jag det är märkligt.
Inte visste jag att någon mer än mina vänner läste här. Kanske har folk bara kommit in hit av en slump!?
Jag brukar aldrig kolla in min statistik, jag bryr mig inte så mycket.

Nu har jag ätit frukost (eller eftermiddagsost som min bror kallade det) och tittat lite på OC. Blev dans till I was born this way framför spegeln. Jag ska borsta tänderna och så känner jag mig lite b-nödig, kanske uträttar mina behov.

Måste till stan och hämta pappas mediciiiininin! Jag har ju fullmakten, yeees.
I got the powah.

So long

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0