youtubarn

Jag finner det roligt att den största mängden kommentarer jag får på youtube lyder: du borde dö/du är helt jävla dum i huvudet/ sluta med drogerna/insert random offensive word/etc. Funny stuff! hhahaaha

Jag tar ju inte det till mig, naturligtvis. Bara rätt roligt att folk tror att jag är seriös i mina utspel.
De som känner mig vet att jag är ganska knäpp ibland. Ba skojarn!
Helt seriöst så är det bästa jag vet att asgarva, det finns inget härligare. Jag älskar skämt. Jag älskar roliga människor som drar skämt långt, nästan över gränsen. Sån kanske jag är ibland, haha.
Oh well! Men alla älskar väl ett bra skämt, ett gott skratt!

Hade jag haft en BRA kamera hade jag kunnat göra roliga videos med mina homiez.
Synd att jag inte har det.

det var min kvällstanke, vad tänker du själv på såhär på kvällskvisten?
do tell (:

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0