the girl

Holy shitballs vad min statistik skjöt upp idag, vilka ni är kan man ju undra. Nyfiket.

Jag är tröttttt, så trött. Idag har jag hjälpt min tekniskt handikappade far med sin nya mobil.
Medan jag och Mimmi har två tegelstenar från typ första världskrigets början (nå, så illa är det inte för mig som det är för syrran) så ska pappa ha såna nymodigheter. Hahahaha. Hans fingrar är ju jättetjocka, han kommer få svårt att navigera telefonen.

Jag lyssnar på må-bra-musik. Ska nog läsa lite bok och sen sova.
I have a feeling tomorrow's gonna be a loooooong day.. inte vilken dag som helst.
Men det tar vi imorgon! :)

While I'm off chasing my own dreams
Sailing around the world
Please know that I'm yours to keep
My beautiful girl


en bild jag tog när jag var full förut, haha! var lite fumlig vid hand


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0