Könsrock & Kvinnoförnedring

Den här natten har gått i könsrockens tecken. Tog nämligen tillfället i akt och tittade på det senaste avsnittet av Kobra, där Lilla Lovis medverkade. Ni vet hon, snuskuksugerskan. Så jävla kul!
Temat var könsrock och hon har ju blivit någon slags kvinnlig Eddie Meduza(för att överdriva en smula), haha.
Jag är inte inne i könsrocken egentligen, men jag tycker att det är ett hemskt kul påhitt. Med i avsnittet var ju de stora i genren, Eddie Meduza och Onkel kånkel. Det var inge lite roligt.
Efter att jag såg det började jag leta efter lite (främst) kvinnoförnedrande musik.
Jag älskar kvinnoförnedrande musik, det är toppen. Hahaha. Och könsrock är rätt kvinnoförnedrande, om man nu ska vara en moraltant. Men man får ta allt med en nypa salt, och det är jag bra på.
Just Lilla Lovis tycker jag är grymt kul, för det är inga tjejer som gör det hon gör. Atleast not that I know of.
Det är ett sätt att säga - kan killar så kan tjejer också! Inte mer än rätt.
För övrigt är hon väldigt intressant, och hennes blogg har hög underhållningsfaktor. http://lillalovis.blogspot.com/ kolla in där!

Jag älskar Anal Cunts musik som är väldigt kvinnoförnedrande. Mestadels älskar jag titlarna på deras låtar, för musiken är ju egentligen rätt crappy.

Här har vi i alla fall ett par av deras fräsiga låttitlar:
  • Woman, Nature's Punching Bag
  • I Became a Counselor So I Could Tell Rape Victims They Asked for It
  • You're Pregnant So I Kicked You In The Stomach
  • Domestic Violence Is Really, Really, Really Funny
  • I made your kid get AIDS so you could watch it die
  • Hitler was a sensitive man
  • You were too ugly to rape so I beat the shit out of you

Ja, är det inte kul så säg!

Kommentarer
Postat av: Celena

Klockren blogg!

2011-04-01 @ 08:26:33
URL: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0