nattliga msnkonversationer om danska horor


Alfred ~ säger:
är nog väldigt få som trivs och mår bra av det
milhouse säger:
horor är ju världens idrottsmän typ
Pastor Danne säger:
Just därför skriver prostituerade ut vad dom går med på och inte går med på
Kyla säger:
och om karln överträder?
milhouse säger:
tänk om man blir våldtagen som hora, hahaha.
the irony
Pastor Danne säger:
Tro mig, du vill INTE överträda avtal med horor i DK. Där finns någon i ledet som mer än gärna slår ihjäl dig om du gör det. Om inget annat kan den prosituerade gå till polisen
prostituerade*
Kyla säger:
det är och andra sidan rätt soft
hade behövt en sån
Alfred ~ säger:
det var 3 grabbar som turades om att knulla mig i röven sen höll dom fast mig och sprutade mig i ansiktet när dom bara hade betalat för att spruta på brösten
Alfred ~ säger:
är nog väldigt få som trivs och mår bra av det
milhouse säger:
horor är ju världens idrottsmän typ
Pastor Danne säger:
Just därför skriver prostituerade ut vad dom går med på och inte går med på
Kyla säger:
och om karln överträder?
milhouse säger:
tänk om man blir våldtagen som hora, hahaha.
the irony
Pastor Danne säger:
Tro mig, du vill INTE överträda avtal med horor i DK. Där finns någon i ledet som mer än gärna slår ihjäl dig om du gör det. Om inget annat kan den prosituerade gå till polisen
prostituerade*
Kyla säger:
det är och andra sidan rätt soft
hade behövt en sån
Alfred ~ säger:
det var 3 grabbar som turades om att knulla mig i röven sen höll dom fast mig och sprutade mig i ansiktet när dom bara hade betalat för att spruta på brösten :'(


Jag ska börja jobba på Pascha. God natt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0