Min drömfrilla!

Åh, nu när det är vår och sommaren är på god väg vill jag verkligen klippa mig.
Orkar inte med att tupera barret jämt, vill inte ha en sommar till i denna helvetesfrilla.
Jag lovar att jag ska klippa mig! Min drömfrilla är detta, Taylor Momsens förra frilla.
Kort och uppklippt, något jag tror att jag inte skulle se allt för förskräcklig ut i.
Vill gärna behålla lite längd för att inte se så lesbisk ut. Ska tala med en vän och se om hon är uppe för uppgiften så får vi det gjort inom den närmsta framtiden. LET'S DO IT! 

By the way så har jag sagt det här förut, att jag ska klippa mig, men anledningen till att det aldrig skett är för att alla älskar mitt hår. DOCK inte jag, hahaha. Alla komplimanger jag får handlar om mitt hår. Men man ska ju följa sin egen vilja här i livet, inte bry sig för mycket om vad andra tycker och tänker. DUH!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0