I'm drunk and so is everyone else in this devil town.

Igår var det fest. Idag vaknade jag klockan ett. Nu ska jag och min syster gå till Hemköp, vårt andra hem.
Handla, antar jag. Vad gör man annars på Hemköp? Säljer sig själv möjligtvis.

Förresten så drömde jag att jag jagade Anitha Schulman, hahaha.
Jag råkade träffa henne i någon affär och berättade att jag älskar hennes blogg.
Blev lite too much stalkery.

yayeah

Nu känns livet bra som fan, vill springa, vill bestiga berg!
HAHAHA, fick en sån konstig känsla bara. Att jag kan göra allt.

Troligen inte sant, men det kändes bara så. Jag vet inte varför.
Men jag har mina infall titt som tätt.
Pendlar mellan jätteuppe och jättenere.
En hysterisk människa som jag känner nog ingenting halvdant.

/ Milli tröttsomfan och bajsnödig

Måste bajsa. Eller är det en spökbajs som lurar mig?
Men först ska jag dansa!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0