I'm a true belieber!

Idag har jag gjort rätt mycket faktiskt.
Gått till Hemköp, gått till Apoteket, varit på Lidl med syrran, och var nyss i stadsparken med Isabe och Eve.
Vi sjöng lite Justin Bieber sånger, det var grymt. We're all true beliebers!

Jag är trött och förkyld som ett as. Min näsa och ögon rinner.
Måste se på BB, efter det duscha håret, och sist diska.
But all I really wanna do is sleeeeeeeeeep! AND WATCH BIG BROTHER

så trött

kraschar.........error

Sjukt pepp men sjukt trött. HÄNDER DET NÅT I HELGEN ELLER?
Kanske Filial imorgon men jag är rätt fattig nu to be honest. Vet inte om jag vill spendera mina sista pengar.
Och jag hatar krogen.
Men jag vill ju se Condemnatory för bövelen.. ahwell. Det visar sig!

- Fame hooker prostitute wench.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0