fredag fredag måste ner på freeedag

Bara för att jag vill att mitt liv ska handla om något annat än att bli full varje helg.
Är det så fel? Är det fel i att tänka så?

Jag vill istället för att ständigt fylla mig själv med alkohol, fylla mitt liv med något meningsfullt.
Det är min strävan. Men med det säger jag inte att jag inte tycker om att festa ibland.
Det här är mitt liv. Du har ett eget, gör vad fan du vill med ditt. Men ta mitt råd..

Intellektuella utmaningar och spännande möten. Det är väl vad man vill ha?
Det är i alla fall vad jag vill ha. Hur ska man annars utvecklas?

Vissa tänker; Klart att man kan göra både och!?
Kanske det, men man ska ha klart för sig var ens prioriteringar ligger.

Jag kan ofta känna att jag inte gör något meningsfullt med mitt liv, att jag måste ha hjälp för att komma dit. Det inte är enkelt för mig. Men jag ska komma dit.

Jag förstår liksom inte hur folk prioriterar ibland, hur de ens tänker.
Life isn't just fun and games. It's dead serious.

Blev så himla arg och provocerad av en person tidigare att jag var tvungen att skriva av mig.
Ja.. haha.

Håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: Celena

Ett ord - öl <3

2011-04-08 @ 17:53:04
URL: http://celineangelic.blogspot.com
Postat av: sideshow

två ord - fuck öl ;)

2011-04-13 @ 05:36:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0