FAME HOOKER PROSTITUTE WENCH VOMITS HER MIND



Skriver här återigen för att jag vill att ni GÖR MIG EN STOR STOR TJÄNST, det genom att gilla mitt bidrag till "Bli assistent till Lady Gaga för en dag"-tävlingen.
Om ni vet ni hur mycket jag älskar henne så vet ni hur mycket jag skulle uppskatta det.
Det tar ungefär en minut att göra, om inte mindre?

Jag har kollat in hur många gillningar bidragen på toppen har fått och den med mest är uppe i 930 fucking likes, och så många vänner har inte ens jag på facebook, haha.
Så, några av mina söta vänner har redan gillat men om du skulle vilja göra det är jag SÅ TACKSAM.
It never hurts to try, and try I will!
Tävlingen avslutas den 29:de. Så vi måste gå ihop tillsammans och bara gillagillagilla!

DIREKTLÄNK: http://gaga.metro.se/view/6mf/Why_were_you_born_this_way
<3 sprid gärna vidare eller vadsomhelst

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0