Bli assistent till Lady Gaga för en dag!

Hej kära vänner. Hur mår ni idag?
Jag är fortfarande förkyld som attan och har inte sovit ut. Känner mig som en liten zombie chick.
Jag skulle vilja be om en tjänst, som skulle göra mig så så SÅ glad att ni inte anar.
Att ni gillar (genom facebook) mitt bidrag till bli assistent åt Lady Gaga för en dag-tävlingen som tidningen Metro håller i.
Länk till mitt bidrag: http://gaga.metro.se/view/6mf/Why_were_you_born_this_way .
Tävlingen går ut på att man ska skriva en liten text på temat "Why were you born this way" och den som får mest likes på Facebook har större chans att vinna tävlingen, slutligen kommer Gaga själv att kora vinnaren.
Så jag har skrivit en liten text, läs den gärna :). OCH GILLA DEN, SNÄLLA!

Det var allt. Tack sötisar!
Have a splendid day. GLAD PÅSK glömde jag skriva. Så glad påsk? haha

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0