saker som händer

Idag vaknade jag tidigt, vid 10!
Jag skulle nämligen på möte med min handledare på AMS.
Jag har fått en ny handledare, som heter Emma. Och hon var faktiskt jättetrevlig!
Vi lade en ny planering för mig och det kändes jävligt bra minsann.
Den Milla som aldrig går ut och hatar att träffa personer. Jag undrar, vem har jag blivit egentligen?
Jag älskar innerst inne att träffa nya människor och få nya upplevelser.
Skönt att veta att jag fortfarande finns någonstans därinne bland allt annat bajs.
Annars har jag en del att stå i den närmsta tiden.
Och det känns skitskönt, haha.

TIME TO DO SOMETHING!

glad milla

hidey hoe

Kanske skulle man ta sig ner på torget och kolla in Vuvuzela-konserten senare?
Hahahaha, åhja. Men först ska jag bajsa och äta mat.

so long suckers!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0