Holding you, holds me together.

hauhauhaullou

Igår skulle jag titta på den där filmen jag skrev om i föregående inlägg, men det blev ändrade planer.
Jag och Isabella skulle ut och göra stan, haha. Men det blev lite för sent, tyvärr.
Så vi var hemma hos henne och drack, pratade och sånt. Det var trevligt hursom :).
Dock så ramlade jag när jag skulle visa mina coola moves, hahahahaha. Så pinsamt!
Sen så rev hoekatten Zorro mig nära vaginan :(. Inte okej Zorro, inte! hahaha
Jag skrek till. Har ont i höger sida av kroppen idag också från när jag försökte styla.
Vi gick sen till Statoil och köpte något att äta, vilket för mig blev en fet baguette. Nom.
Jag cyklade hem typ 3-4 på natzi och landade i min säng.

Idag är jag jättetrött, har spenderat det mesta av dagen framför tv:n med lite chirre och tittat på Real housewives of New York, Greek, och sånt jag tycker är kul att se på söndagar. Hahaha. Jao.

Jag tycker om att titta på tv, det är roligt. Hahahaha. Helt seriöst.

Trött, jag vill ha nya skor också. Nåt svart, coolt, metal, bootliknande.
MHMHMHMHKFJDJSDHDBFDHID

heråååååååååååårårår

Kommentarer
Postat av: Alvinlily

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-28 @ 12:27:03
URL: http://alvinlily.blog16.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0