Det här är bloggen du inte borde läsa. Så snälla, låt bli.

Hade kul med b-rudarna och dansade loss lite ikväll. Vi var inte fulla, inte fullt peppa heller.
Haha. Men jag älskar att dansa, så det var inte fel. Jag älskar verkligen att dansa.
Fast mer i min egen ensamhet, framför spegeln typ. Sådär lagom töntigt, hahaha.
Krogsvängen handlar mer om att visa upp sig, och jag har tyvärr ingenting att visa upp.
Fast sen kan man ha kul också, träffa nya människor och bara skita i allt det innebär.
Inte ta det på för stort allvar.

Stack hem tidigt, jaaa.. 

Lite smådepp nu. Som när man kommer hem. Det blir oftast så.

Jag är en liten flicka, jag vet inte så mycket om världen.
Hur länge kan jag säga så egentligen!?
Jag är snart 20 år.

Där förväntan och resultat inte går ihop.

Kommentarer
Postat av: Pierre ([email protected])

Du har nog massa att visa upp, lilla vackra unge!

Kram

2010-09-26 @ 17:15:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0