We say goodbye in the pouring rain

Jag är trött trött och ännu tröttare, tröttast i världen.
Jag ska snart lägga mig i sängen och få ungefär 5 timmar sömn sådär, hoppas jag på.
Var på KC idag, riktigt trevligt. Så många trevliga vuxna människor faktiskt!
Började dagen med ett test i matte, det var asläskigt, hahaha.

När jag kom hem startade jag datorn, och tv:n, la mig på soffan där nere och sov.
Jag är en sån där som sätter på alla elektroniska apparater och går ifrån, något min pappa inte tycker om.
Enligt honom får inte datorn vara på när ingen är hemma för att den kan sprängas.
Hahahaha! "Den kan faktiskt det", säger han. Jag tycker det är lika roligt varje gång.

Fick lite sömn där på soffan men mådde så illa efteråt att det inte alls var värt det.
Jag kan inte ta tupplurar, att sova på dagar är inte grejen för mig. Mår så jävla äckligt då.
Hatar alla som bara kan vips somna, ni kan käka bajs. Vill också kunna!

Fråga: varför använder typ alla brudar låttitlar eller en låttext som rubrik i sina blogginlägg?
Jag gör det hela tiden. Haha. Man ba, jag är poetisk. Jag är Millizent Poe bah!
Nä, jag bara snor saker!
Aja, nu blir det en mysig låt och godnatt.

Gillar btw facebook också, tror ni jag bryr mig om att folk fyller år!?
Couldn't care less, hahaha. Palla skriva grattis till folk man skiter i.
Det ligger ingen eftertanke bakom, man ser ju att de fyller!
Hoppas ingen skriver grattis till mig när jag fyller där, bara mina sockertoppar.

God natt var det! Exhausted.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0