Jag - då och nu!

Jag har alltid tyckt förändringar i utseende är roliga.
När jag ser folk som jag delvis växt upp med i Skiftinge som blivit all grown up blir jag helt förstummad.
Jag tycker sånt är kul.
Därför vill jag lägga upp lite bilder på mig, där man kan se hur jag förändrats genom åren.
Vissa kanske redan har sett bilderna, inte lika kul då kanske.
But here goes! 

1. 2. 3.

1. Mimmi, Okke och jag som små. Kalna ungar, hahaha. Älskar den här bilden!
2. Tiderna då jag gick i kören, jag längst ner till höger, haha.
3. Jag, 13 år på konfirmationsläger i Stjärnholm. En knubbig liten flicka, haha.

4. 5.
6. 7. 

4. Snuttis var populärt! en 13 eller 14-årig snuttis är vad ni ser.
5. Peacefjortis framför Jenny Ihalainens cam, haha.
6. 15 år och stencool Children of Bodom fangirl. Provade en rosa sjal.
7. Jag och Jenny, fjortistimes ;D!

8. 9. 10.

8. NINANINANINANAJ I'M A SUPERGIRL! 2006
9. Sommaren 2006.
10. Nian times, hängde mycket med Linus, Jonte, Sandra och Sanna. Både jag och Sanna var kära i Linus. Vi skrev ett blogginlägg om det på hennes lunar minns jag. Hahah, det var så kul!
För jag och Sanna fightades inte om honom, utan gillade honom bara båda två.

11. 12. 13.

11. Cool fjortistjej på 15 år.
12. Nu hoppar vi fram lite, år 2007 såg mörkt ut.
13. År 2008 på Arvikafestivalen.


= Sexiga tider på gymnasiet, Jenny och Isabella är med ;).



Och slutligen - jag idag. Visst stämmer det att man bara blir vackrare med åren!?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0