Rockstar taste of kaoz!

Nu måste jag ta mig samman och skriva ett inlägg om gårdagen tycker jag.
Samtidigt som jag vill skriva ett långt jävla inlägg så orkar jag inte göra det just nu.
Så det får bli senare. Nu får det bli en sammanfattning istället!
Fick nästan inga bra bilder alls, men delar med mig av några, resten lär väl dyka upp på FB.


Vi gör Halebop tecknet men det syns inte för min och Sofias del x(.

Något som kännetecknar gårdagen måste ju ändå vara att vi sa "Halebop, aha, Halebop aha" ungefär hundrafemtiomiljonergånger, bara för att jag fått den jävla reklamen på min hjärna.
Jag älskar reklamerna, känns väldigt smarta, haha. Sen gjorde vi också H-tecknet ;>.
N'yways

Jag fick se Suicide Silence och det gjorde mig så sjukt lycklig, trots att de bara spelade i 25 ynka minuter.
Det är något jag kommer att kunna leva länge på.
Mitch Lucker stod där i sitt vita linne och var så fin som bara han är, och så gjorde han de egna berömda armrörelserna han alltid gör.
Det är så kul att se ett sånt band med människor man vet uppskattar dem lika mycket.
Jag och Aleeks tittade på varandra och sjöng med liksom, jag gillar sånt.
Vi stod upp på läktaren, för vi orkade inte stå bland publiken och inte se något, så korta som vi alla tre är. Röjde gjorde vi ändå.
Inte nog med det, jag fick en trumpinne som Alex Lopez kastade ut också.
Snacka om att jag blev överlycklig!?
Det var så sjukt när jag ställde mig på den där grejen och stäckte mig över räcket, jag stod där och viftade med händerna och han synade publiken efter vart han skulle kasta den. Så tog han ögonkontakt och pekade på mig, sen gjorde han sitt kast.
Det blev en kamp mellan mig och Aleeks men jag fick den tillslut, haha.
Bästa tidiga födelsedagspresenten jag någonsin fått! Jag kände mig utvald på något sätt.
Jag bara skakade av lycka.

Och sedan Heaven Shall Burn dårå, det var minst lika underbart.
Älskade deras intro följt av endzeit och counterweight, awesome!
De spelade också för kort tid, tråkigt nog. Marcus luftrunkade <3.
Sen blev det att kolla lite på Papa Roach, var väl ingen höjdare haha. Men lite småkul ändå!
As I Lay Crying gillar jag inte särskilt mycket, och sen hade jag fet huvudvärk plus att jag kände mig spyfärdig när de spelade, det gjorde det lite tråkigt. Men de öste på bra tyckte jag.
Efter spelningen delades rockstars egen energidryck ut, och jag måste säga - FAN vad god den var!
Smakar typ bubblizz, godis, gott som FAN, hahaha. Asvärt!
Smaka den, I kid you not.
Bilder kanske kommer senare som sagt. Och tack mina vänner, för att ni gjorde den här dagen så awesome!
En dag jag sent kommer glömma.

Btw. Många saker händer i Stockholm vill jag lova.
Vi åt på BK och en neger som jobbade där raggade på mig medan Sofia och Aleeks stog ute och rökte.
Jag sa att jag kom från Eskilstuna och han svarade "jaha, då kanske man ska hälsa på där" eller nåt.
Samtidigt som detta skedde kom det fram en uteliggare till rökarna och ville ha pengar till en hamburgare, han diskuterade också vad han hade ätit dagen innan.
Slutsatsen: Det händer mycket i Stockholm. Hahahaha.

Nåväl, nu har jag nog lyckats sammanfatta allt ganska bra!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0