Rebecca & Fiona

Jag kom nyss av en slump att kolla på Rebecca & Fionas egna serie på Svtplay.
De är två DJ:ande brudar som bor i Stockholm, ja.
Jag hade sett de i ett bloggprogram på Aftonbladet förut (minns inte vad programmet heter, hjärnsläpp).
Måste säga att de är helt jävla svincoola, och serien är spännande. Ba über!
Så snygga, duktiga och on top of that - svincoola tjejer. De säger "fett" mest hela tiden, haha.
Jag har hört deras singel "luminary ones" sedan tidigare (men aldrig riktigt spetsat öronen för att lyssna), och fick höra den mer i avsnitten jag såg. Så jävla bra, väldigt lovande för tjejerna!

So I suggest you listen. It's mums all the way! 
Rebecca & Fiona – Luminary Ones


Kommentarer
Postat av: Celena

Diggar bilden på dom. c:

2010-11-04 @ 20:08:36
URL: http://celineangelic.blogspot.com
Postat av: matildus

MEN VAFAN! nakna ben ju, helnaken är jag bara för dig hihihihihi

2010-11-04 @ 22:33:03
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0