lycka är enbart för dumma och okunniga



Meredith Grey: Maybe we like the pain. Maybe we're wired that way. Because without it, I don't know; maybe we just wouldn't feel real. What's that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? 
Because it feels so good when I stop.

Hade skrivit värsta långa ångestinlägget men kände inte för att posta det, så det blev bilder istället.
Något jag är dålig då att ha med i min blogg.
Ni ser bland annat fjordar i Norge. Vackra Norge, jag vill dit!
Har varit totalt såld på det landet sedan en tid tillbaka. Och Gaga, vackraste! En sann förebild alltså.
Smög in en liten bild på mig själv med, heh.

Dags att sova I think.

Kommentarer
Postat av: Celena

Vi skapar våran egna lycka! :) Lycka betyder så olika för många och den är i olika skepnader. Jag är lycklig för jag har ett tak över huvudet, min familj är frisk och mina vänner är friska och mår bra. Det gör mig lycklig för jag är en människa som kräver ganska lite.

2010-11-15 @ 16:29:27
URL: http://celineangelic.blogspot.com
Postat av: MILLAN

gryma bilder!

2010-11-15 @ 17:20:45
URL: http://vapenammunition.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0