kukdröm

Drömde att jag satt fast på en konstig grej uppe i luften med en person som bara hissade oss högre upp.
Så svårt att förklara vad för sak jag satt fast på, tänker inte ens försöka, haha.
Aldrig sett konstruktionen i mitt liv, förutom i min dröm då.
Jag skrek på den här personen, som tydligen hade en önskan att dö och förstöra. Jag sa åt den att trycka på knappen som fick allt det här att sluta. Personen lyssnade inte på mig så jag tog saken i egna händer, vilket blev svårt. Vi var högt upp i luften nu och den enda vägen var ner och det skulle göra ont.
Jag började med hela min vikt att svingade på den här saken och den började röra på sig, och tillslut ramlade vi ner. Ett extremt högt fall på typ hundra meter och min skalle blev till mos fastän jag levde när jag kom ner.
Några indianer la nåt under min näsa och sa åt mig att sniffa.
Jag blev så himla deprimerad över att jag inte ens skulle få fylla 20 år.
Jag låg där nere och den andra personen hade klarat sig utan några som helst skador, "just my luck" tänkte jag.
Senare kollade jag mig i spegeln och då var min skalle som vanlig. Värt..

Annat jag drömt om inatt är typ att jag var i en skitstor säng med en massa människor jag känner.
Vi skulle sova där, haha. Och sen om katter. weird

Idag tittade jag snabbt ut genom fönstret och så var den dagen förstörd.
Vilket jävla horväder, idag går jag fan inte ut.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0