cake makes everything perfect!

Jahapp.
Dagen började skit, bara för att jag slog foten i toalettdörren.
Och min pappa skrek hela tiden på mig att gå upp.
Är inte det alltid lika skönt att slå foten i saker!? Händer mig hela tiden.
Idag blev det hälen, kuljul.
Det är så jävla rövdrygt, jag försöker att inte skrika för mycket när det händer, hahaha.
Sen åkte jag och pappsen iväg, hämtade hans nya glasögon och köpte tårta på Janeling.
Pepparkakstårta blev det, awesome!

Glad hoe jag blev, jag älskar fett. Fett är det bästa som finns!

Jaja, mitt morgonhumör och min onda häl (veckling) gjorde mig till ett monster.
Jag mådde illa också, antagligen pga mina fittpiller som jag har börjat med.
Mår lite illa nu med, vi får väl se vad som händer med den saken.

Sen köpte vi också pizza. Så gott.
MOHHAHAHA, ville bara uppdatera lite.
Inte ge er för mycket av det goda dock ;).

Kommentarer
Postat av: matildus

HAHAH VET! så jävla blond alltså

2010-11-26 @ 18:04:36
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0