Vad hände sen?

Är du som mig och undrar vad som händer med alla avdankade brudar till top model-vinnare efteråt!?
De blir ju aldrig de stora modellerna som de utlovas bli, och vi hör inte mycket av dem.
Jag har alltid ett sånt där tänk "undra vad han/hon gör idag?". 
Och jag älskar tidningarnas "Vad hände sen?"-reportage. Jag älskar skräp, som Aftonbladet.
Men man ska ta det med en nypa salt. Där snappade jag i alla fall upp att top model vinnaren Naima idag sjunger i bandet Galaxy of Tar. Hon är en av mina favoritvinnare, om inte min favoritvinnare.
Jag gillade den här video. Intressant musik, och intressant väg hon har valt.
Atleast Naima's got it going on! inte en så avdankad brud ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0