TANTRUM

Det är något allvarligt fel på mig.
Varje gång jag går till affären lyckas jag antingen:
1. Glömma att köpa något viktigt fastän jag har skrivit upp det på min lapp.
2. Glömma något jag har köpt vid kassan.
3. Köpa fel (som t.ex. blandfärs när jag ska ha nötfärs, och mörkrostat snabbkaffe när jag ska ha mellanrostat).

Jag får världens aggressionsutbrott när något av ovanstående händer, och tro mig, det händer ofta.
Det hände nyss att jag glömde Alvedonförpackningen vid kassan.
Jag fick gå tillbaka. Och snacka om att jag fick ett utbrott, hahahaha.
Damn, I hate myself sometimes.

Maybe it's Gods way of saying "You're fat, so I'm gonna make you move your ass against your will".
Nejmen, jag uppskattar det inte. Haha.
Han skrattar säkert där uppe!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0