;

här är det tyst

hörs inte ett knyst

här är det tomt

görs inte ett dyft
  



Kommentarer
Postat av: Steffo

Du är både söt och cool ! :)

Svar: Tack men vem är du?
Milla V

2016-09-15 @ 21:37:13
Postat av: Steffo

Ja, jag gillar Dig ! Du är söt, vacker och verkar vara en trevlig personlighet ! Det är vad känner för Dig. Länken till min sajt är något av mig. Du får gärna mejla mig om Du vill, ja, Din pojkvän också, om Ni fortfarande är ihopa. Menar det.

Oavsett vad så föll jag för Dig när jag fann Din blogg ! Skulle ge vad som helst för att få ha Dig och Din pojkvän som vänner ! :) Ärligt ! Speciellt Dig ! Fanken vad Du är fin ! :)

Om Du mejlar mig lovar jag att Du får en länk till min musik som INTE är offentlig alls. Delar gärnar mitt arbete med Dig och Din pojkvän, om Ni gillar musik....electronica, dance och ambient. Bara skriv. Jag menar om Ni vill alltså.

Men som jag skrev, Du är en fin kvinna och personlighet ! :)

Tusen tack för att Du faktiskt svarade. Wow !


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0