skit

Skulle behöva en inre egoboost.
Ibland känner jag mig som en så jävla usel människa som åstadkommit nada.
hahaha

funderar på vad jag ska jobba med i framtiden o sådant
känner mig ju redan förbrukad, har jag ens kapacitet till att fortfarande lära mig?
I'm yesterdays news. ofärsk i hjärnan.
önskar jag kunde spola tillbaka tiden till för några år sedan och sluta vara ett major fuck up!!!!!!!1

vad vill jag. vill jag något?
Jag hatar att göra val för när en valt någonting har en stängt flera andra dörrar. jag gillar när alla är öppna och tanken att allt är möjligt. ja, ni kan ju tänka själva om jag har beslutsångest över ALLT i livet

Nej, en får väl hitta sätt att gaska upp sig på.

kaffekaffekaffe HOOOORAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Myeijzio

Haha! Känner igen mig så mycket!! Har ingen aning om vad jag ska "bli när jag blir stor"! Är redan 30 och har jobbat sammanlagt 1-2 år mellan sjukskrivningarna. känner mig inte precis som någon man skulle anställa på mina fina meriter... O ja, kaffe is tha solution! ;) haha

Svar: Åh, en till barbie. haha, hallå! stötte på den här länken idag, bra timing när en känner sig rätt grubblig http://www.huffingtonpost.com/jamie-varon/to-anyone-who-thinks-theyre-falling-behind_b_9190758.html Vi gör väl så gott vi kan ändå, med de medlen vi har. jag pendlar mellan att tänka att jag gör saker på mitt sätt och är obrydd över andras livssituationer/att en borde ha gjort så mycket mer hittills. En kanske inte är där en vill va, men att slå på sig själv hjälper en inte heller dit. det är ba att chilla lite.
Milla V

2016-02-11 @ 11:20:46
URL: http://www.pinkbarbiej.blogspot.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0