I put my armor on, show you how strong I am

en onsdag

Idag tog jag ett nytt passfoto hos polisen, var med Aziz och han stöttade, peppade och hjälpte mig när jag sökte jobb. Det kändes förvånansvärt enkelt. jag är så tacksam för honom.

jag är i en dålig period med trött, rastlöshet, nedstämt humör etc vilket gör det jobbigt att vara bästa versionen av mig själv, lol, men det behövs väl också, balans liksom.

tror jag skulle må bra av att typ träna, ska nog provträna med min bror herr muskelberg.
tränade styrketräning sist typ 2010, och känner behovet av en aktivitet som tröttar ut mig nu när jag inte har arbete

uh känner mig som tråkigaste henniskan i kosmos!!!!!!!!!!!!!!! saknar substans i det jag skriver/säger
hoppas ni har överseende med det

I'll be back.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0