Soleil.

Min rubrik till det här inlägget betyder sol på franska. Tycker att det låter så vackert.

Ganska så händelselös torsdag idag. Vaknade upp outvilad och med huvudvärk. Det faktum att när en ändå får sova så vaknar en ändå tidigt är ganska skrattretande, haha. Har sedan promenerat i finvädret, vilket var skönt och gjorde mig lite gladare. Mitt hår ger mig dock ångest. avskyr min frilla. Det har blivit längre men är samtidigt slitet, vad ska en göra av skiten? alla dessa frågor asså.
är ganska trött men börjar komma på rätt köl igen, getting there.

Det var bara en högst ointressant dag i mitt liv.

Ska avrunda kvällen med naturgodis och House of Cards.

ett grymt citat.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0