Boyhood.

I söndags kväll tittade jag på filmen Boyhood. Utan att säga för mycket så tycker jag att det var en fin film, som rörde en på flera olika sätt. Jag gillar att den är filmad under en 12-årsperiod och att en får se skådespelarna växa upp under den tiden, bra drag av Richard Linklater. Innovativt som fan. Dock så gillar jag inte hans andra filmer nämnvärt (Before sunrise), men har förut fått tips om att Waking Life är obese). Han verkar ha en kreativitet som är imponerande och jag kan uppskatta uppfinningsrikedomen, trots att slutresultatet inte alltid är helt hundra. Men allt är från person till person. Filmen hade ett fint budskap i sig, att se något på ett alternativt sätt, och det vill som jag inte spoila genom att skriva ut det här, haha.

Fann detta så vackert. Se filmen.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0