Meningen med livet.

I onsdags besökte jag huvudstaden för att gå och se mina favoritmän Alex & Sigge och deras scenföreställning "Meningen med livet". Inga hard feelings för att jag ger utrymme åt två vita medelåldersmän hoppas jag. Men FAN VAD JAG ÄLSKAR DE TU. Något enormt. Jag åkte själv, tanken var att min syrra skulle följa med men hon blev tråkigt nog sjuk. Lyckades i alla fall få med mig en buddy som bor i Stockholm, och det var ju väldigt lyckat.

Har absolut inget som helst lokalsinne men vågade mig trots det ut mig lite smått på stan i Stockholm. Stolt värre, en ska ju göra sånt en är "rädd" för.

Föreställningen då. Det var som en 90 minuter lång skrattfest om vår samtid, och de skulle berätta för oss vad som var meningen med det vi kallar livet. Trodde faktiskt showen skulle innehålla mer allvar, men som A&S själv sagt så blev det konstlat när de repade och de valde att gå ifrån det allvarliga.
De stod där på scen i sina fina kostymer, och jag typ kom i brallan, så JÄÄÄÄVLA snygga. De e nåt speciellt med män i kostymer!?! Och Sigge stog typ några meter från mig under ett tillfälle, dog så hårt inombords.
Slutet på föreställningen var det finaste, höll på att fälla en liten tår. Aaaah.

Hursom haver förblir livets mening höljd i dunkel, i alla fall för mig. Även om en kanske fick en vägvisare. Det är en fråga jag tänkt på väldigt mycket annars. Och jag kan ju inte spoila svaret de gav, så GÅ OCH SE FÖRESTÄLLNINGEN! Ni kommer inte ångra er.

Fridens.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0