GÄÄÄSP!

Gääsp. Har så ont i fötterna. Stod och väntade på den opålitliga busshoran som skulle ta mig hem från wörk idag. Om den kom, undrar ni då!? Nej, det gjorde den inte.
Snacka om att bli agiterad, då det var andra gången under loppet inom en månad som detta hände. Ringde länsTRAGIKEN förra gången och fick vänta jäättelänge på svar då hen jag talade med ringde upp bussbolaget. La på när jag väntat i luren länge nog. Ringde upp igen, och de sa att de kunde skicka en taxi men istället för att behöva vänta ännu längre på den så jag fick skjuts av min sniela arbetscompadre.
Idag ringde jag upp länstragiken å fick vänta, återigen, men sedan skickade de en taxi för min å en annans räkning. De måste ju göra så, ersätta bussen. Annars kan de åka på rejäla böter. AJA blev så grovt arg.
Tänkte ba att det här är som en beskrivning av mitt liv, väntan på en buss som aldrig kommer. Det känns inte så tryggt att inte veta om en kommer komma hem eller inte.

N'yways. Imorn äre freitag och jag är glad ändå.
Fridens liljor.

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men ditt hår på bilden! ÅH! Det klär dig!

Frågan är vart bussfan tog vägen?! Alltså den måste väl åka ut dit, eller skiter dom bara i det om ingen kliver på innan den åker ut mot landet? Slackar busschauffören?!

Svar: Men du är såå snäll!
Fick tydligen veta att det var "bussbrist" sen. Men vad fan är det för anledning, undrar jag. Proffsigt much!
Milla V

2014-03-07 @ 01:36:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0