ses på Bråvalla.

Hola.
Imorgon flyr jag och mina heninnor Therro och Ellen fältet och drar till ett annat. Nämligen Bråvalla (det är ju trots allt på ett flygfält, olol) och svinar ihjäl oss. Åh, ska bli så himla skoj!
Skitlängesen jag var på festival (09), så nu får jag ta igen lite skit. Det är nåt visst med festivaler, alla gränser förskjuts och folk går ner sig hahaha. Men jag är lite väl gammal för att hänge mig åt vissa hedonistiska aktiviteter. Idag har jag därför fixat allt det sista inför festivalen, ätit tacos hemma och senare fikat med delar av syskonskaran och syskonbarna pga syrran flyttar till Tyskland snart (cry). Intresseklubben antecknar osv. Mycket trevligt ickedestomindre!

Ska se bland annat pärlor som Lana, drottningen herself, Del Rey, Iron Maiden, Markus Krunegård och Verran Maggio spela. Kommer antagligen självdö av extas. Kommer också bli avundsjuk på mig själv som är där.

Håll tummarna för att det inte blir totalt überkasst väder. Hoppas allt är bra med er alla förresten.
PUSS!

uppladdning:

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0