I'm on your magical mystery ride.

Våren och solen är på härligt besök. Tinar upp våra frusna själar och sätter ett leende på de flestas läppar.
ÄNTLIGEN! Förut hade jag alltid sådan ångest när det kom till våren och sommaren. Eller depression snarare.
Men nu känner jag mig ungefär lika uppRYMD som en astronaut. GHAHAHAHA. 

Är så kär i John Legends låt All of meHar hört den förut men inte tagit till mig den.
Det är något med att ta till sig musik, en är inte perceptiv i alla ögonblick. Det är skillnad på att höra och att faktiskt lyssna, tänk vad mycket en missar. Må va banalt men texten och sången ger mig rysningar. Gaaash.

'Cause all of me

Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh

Fin dag. Lekte naturfotograf.
 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0